Symulator Qumaka w przededniu inwestycji kolejowych

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

09
01.2017

Od 1 stycznia 2018 roku wchodzi obowiązek szkolenia maszynistów przy wykorzystaniu kolejowych symulatorów jazdy. Do tej pory ciężko było mówić o polskich rozwiązaniach w tym zakresie, gdyż przewoźnicy posiłkowali się zagranicznymi urządzeniami. Zmienić to postanowiła firma Qumak. O polskim symulatorze kolejowym oraz o przygotowaniach firmy do wejścia w życie unijnej dyrektywy rozmawiamy z Michałem Wierzbickim, dyrektorem Działu Rozwoju w firmie.

 

Martyn Janduła, „Rynek Kolejowy”: Z jakim przyjęciem spotkał się produkt? Jak przewoźnicy kolejowi reagują na symulator Qumaku? 

Michał Wierzbicki, dyrektor Działu Rozwoju Qumak: Odbiór symulatora Simtraq jest bardzo dobry. Nasz produkt dotychczas widzieli już przedstawiciele większości polskich spółek kolejowych. Podczas indywidualnych spotkań symulator testowali maszyniści ze spółek regionalnych m.in. SKM w Trójmieście czy Kolei Śląskich. Staramy się prezentować produkt szerokiemu gronu odbiorców, nie tylko spółkom przewozów pasażerskich, ale też towarowych. 

Cały artykuł dostępny na Rynku Kolejowym

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Rynek Kolejowy Logo

    Rynek Kolejowy Logo